jueves, 13 de agosto de 2009

Aqui estamos ensenyando a hacer mojitos a los vietnamitas.......Estaban encantados!


Sin comentarios....!!!!







Hola a todos!


Tras 2 dias en la paradisiaca isla de Phu quoc (ha sido todo un acierto encontrar esta isla....) Nos hubieramos quedado una semana mas!!!!
Ahora nos encontramos en el centro del pais, en la ciudad de Hoi an, Una encantadora ciudad colonial patrimonio mundial declarado por la Unesco....... Ya os contamos, nos vamos a cenar ahora, Besos......!

6 comentarios:

  1. Abans us he enviat un comentari des de sant Antoni, però no sé si ho he fet bé, perquè ara no el trobo.
    Catalina

    ResponderEliminar
  2. Hola a tots/es. Estic, estem en Jordi i jo a sant Antoni, i ara des de la biblioteca hem entrat al blog, hem vist les fotos, els escrits i els comentaris (enveja sana) que us fan/fem tots des de casa.
    En Jordi us enveja totalment, a ell li agrada viatjar i conèixer nous paísos i nova gent. Jo no puc per l'aviò, el menjar, l'idioma, els insectes...
    Veiem que ho passeu molt bé. Aprofiteu cada moment.
    Petons.
    Jordi i Catalina

    ResponderEliminar
  3. M'estic mossegant les ungles!!! del peu!!!!!! Agrrrrrrrrrrrrrr

    ResponderEliminar
  4. HOLA A TOTS!!!! EM SEMBLA MOLT QUE LES POCAHONTAS EREN A HUE, ON HI HA UN PONT JAPONES SEGLE ... AÑO DE LA CATAPUN XIN PUN.
    (VIGILEU LA SOLA QUE US POSEN A LES BOTES O SABATES, MALA QUALITAT I PETINEN MOLT.)
    iMPREGNEU-VOS BÉ DE VIETNAM QUE JA TORNAREU , JA , JA TORNAREU ....
    ARA MEU FET RECORDAR DE LO BÉ QUE VAM MENJAR AQUI. APROFITEU.
    UNA ABRAÇADA I CUIDADIN.

    ResponderEliminar
  5. MOJIToS???....MARGARITA'S 4 EVER!!!.
    Ahir van caure unes quantes i avui com nou.
    Elixir diví!

    ResponderEliminar
  6. ara ja fem el Margarita Blue. Kalité.

    ResponderEliminar